Šis tinklaraštis - tai mano duoklė skrebui. Pagalvojau, kad gal ir nebus šį vietelė visai tuščia, tik su vienu įrašu.
Kaip ir rodo pavadinimas, retkarčiais aš čia šį bei tą įdėsiu, tad jei jūs sometimes užsuksite, tai tikėtina, kad quelquefois ką nors ir rasite. Jei turėsite kokių klausimų, kaip kas nors padaryta, visada labai prašom klausti.



2011-12-05

Visgi artėja Kalėdos, sakyčiau.

O kokios Kalėdos be atvirukų? Pernai kažkaip praleidau tinkamą metą ir įsisukusi į visokių darbų bei švenčių nespėjau padaryti, bet už tai šį kartą susigriebiau laiku. :) Nors nesu jais patenkinta šimtu procentų - kažkaip nesidizainino jie man harmoningai, dabar jau daryčiau kitaip, bet jau kas gavos, tas. Vis tiek šiuos atvirukus siųsiu, todėl po truputį ir rodaus.

Taigi, Kalėdiniai atvirukai: mėlynųjų partija su priemaišom.

Christmas is coming, so it's about time for the Christmas cards to appear... Blues of the blues with a hint of the red.





5 komentarai:

  1. Mmmmm kaip grazu! Man trecias ir paskutinis labiausiai ;)
    O tavo blog'A BUS GALIMA SEKTI 'FOLLOW'? (sorry uz caps ;)
    Sveikinu isikurus naujus namus...gal tas retkarciais taps ir daznai, a?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū. :)

    Mano šis blog'as dar stipriai "remontuojamas", priešokiais taip, tai dar atsiras visokių dalykėlių.

    FOLLOW jau yra, jis kol kas patalpintas puslapio apačioje.

    Gal ir taps dažniau, jei aš užsisakysiu foto, nes, nepatikėsit, aš paprasčiausiai neprisiruošiu atsispausdint foto. :P

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai juokingi :) super :) jau kas gaus, tai to nuotaika akimirksniu taps šventiška ir šypsosis lyg ausų :D :D

    AtsakytiPanaikinti