Šis tinklaraštis - tai mano duoklė skrebui. Pagalvojau, kad gal ir nebus šį vietelė visai tuščia, tik su vienu įrašu.
Kaip ir rodo pavadinimas, retkarčiais aš čia šį bei tą įdėsiu, tad jei jūs sometimes užsuksite, tai tikėtina, kad quelquefois ką nors ir rasite. Jei turėsite kokių klausimų, kaip kas nors padaryta, visada labai prašom klausti.



2012-11-19

Pirmoji kalėdinė "kregždė"

Na, jei taip galima pasakyti. Bet Kalėdos artėja, lietuvaičių skrebintojų tinklalapiuose ne dienomis, o valandomis gimsta vis nauji Kalėdiniai atvirukai, tad ir aš nusprendžiau pasigaląsti nagus ir išsitraukti iš dėžių žirkles, popierių štampukus etc. Galiausiai reikia gi dulkes čia retkarčiais nupūsti. Rezultatas: vienas baigtas ir du įpusėti atvirukai bei totalus bardakas ant miegamojo lovos.

Kadangi šį kartą išankstinės vizijos neturėjau, tai paklaidžiojau internete ir po skrebinimo konkursų tinklaraščius įkvėpimo beieškodama. Ir gavau jo su kaupu - neturiu kam tiek atvirukų siųsti, kiek minčių galvoje prisikaupė. ;)


Demonstruoju savo pirmąjį šiųmetį visiškai baigtą Kalėdinį atviruką, nors būtent jis kiek netikėtai mane pakankino. Iš Tuesday Morning Sketches pasiskolinau išdėstymo schemą, nes buvo įdomu, kaip man seksis su ja tvarkytis (bet konkurse nedalyvauju, nes tikrai nesiruošiau specialiai punch'ais kurti kokio tai padaro), o iš CR84FN67 - neįprastą man spalvų paletę. 


Ir tada supratau, kad su schema dar kaip nors susitvarkau, bet va auksinės ir violetinės spalvų derinys man virto peiliu po kaklu - ir taip dėliojau, ir taip dėliojau - nūūū negražu man toks dominuojantis derinys ir viskas, net galimybė panaudoti gelsvai rudą spalvą negelbėjo. Tad įmaišiau švelniai violetinės, nerėkiančios ružavos, taškiukų ir situacija mano akimis pagerėjo. :)

2 komentarai:

  1. Kaip as pasiilgau popieriuku.... eh....taip ir noris viska sveisti nuo stalo ir apkrauti vien popieriais :D
    na tiesa spalvu palete keistoka, bet visumoj atvirukas ziurisi neblogai ;)
    Linkejimai is siaures ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, kad aplankai. :)
    Mano svajonė yra apsilankyti tavo šiaurėje, tai jei kada pavyks - duosiu ženklą. ;)
    Aha, aš irgi beprotiškai buvau pasiilgusi popieriukų, bet vėl pradėjus dirbti ir mokytis kalbų šis pusmetis tapo žiauriai chaotišku - net nesitikėjau, kad taip bus.
    Vakar grįžau po darbo, dar kartelį pažiūrėjau į atviruką ir nusiraminau - tikrai viskas tvarkoj su juo. Tik spalvos keistokos... :)

    AtsakytiPanaikinti