Šis tinklaraštis - tai mano duoklė skrebui. Pagalvojau, kad gal ir nebus šį vietelė visai tuščia, tik su vienu įrašu.
Kaip ir rodo pavadinimas, retkarčiais aš čia šį bei tą įdėsiu, tad jei jūs sometimes užsuksite, tai tikėtina, kad quelquefois ką nors ir rasite. Jei turėsite kokių klausimų, kaip kas nors padaryta, visada labai prašom klausti.



2013-12-19

2013 Lobių skrynelė

Lietuvoje manęs laukė ši nuostabi dėželė.
Mes ją vadiname "Lobių skrynele", nes joje talentingosios skrebukės geba sutalpinti tiek daug gėrybių:
 

Man siuntusi mergina tikrai pasistengė dėželėn viso ko prikrauti, 
o kur dar skanioji arbata bei nuostabi atvirutė,
kuri dekoruota ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus.

Ačiū tau labai, saulės zuikučių šeimininke!!!
Man viskas labai tiko ir patiko. :)


Tiesa, dėželės briedžiui kiek nepasisekė, aš netyčia jam aplaužiau ragus, tad iš išdidaus briedžio teko jam transformuotis į elegantišką stirnelę. :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą