Šis tinklaraštis - tai mano duoklė skrebui. Pagalvojau, kad gal ir nebus šį vietelė visai tuščia, tik su vienu įrašu.
Kaip ir rodo pavadinimas, retkarčiais aš čia šį bei tą įdėsiu, tad jei jūs sometimes užsuksite, tai tikėtina, kad quelquefois ką nors ir rasite. Jei turėsite kokių klausimų, kaip kas nors padaryta, visada labai prašom klausti.



2013-12-11

Eglių giria

Norėčiau parodyti atvirutę, kuri iškeliavo kaip "Lobių skrynelė" žaidimo dovanos sudėtinė dalis pas burtu keliu man tekusią žavią skrebukę - Eglu. Ir kažkaip pagalvojau, kad prie Eglu vardo labai dera eglės. Taigi...


Mano mintis šiame atviruke buvo padaryti vieną eglę, tačiau jos viduje esantys daug trikampiukų sudaro tarsi ir visą girią eglių. :)


Nelabai man pavyko parodyti fotografuojant, tačiau eglės sluoksniai yra pakelti ant 3D pagalvėlių, kad viskas nebūtų taip plokščia, o atvirutės pagrindas bei vienas eglutės sluoksnių išpurkšti glimmer mistu.


Na, o taip pat atvirukas derintas prie degtukų dėžutės spalvinės gamos ir temos - "Briedis girioje". :)

 P.S. Tą dėželę dar parodysiu visais kampais kiek vėliau. ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą