Šis tinklaraštis - tai mano duoklė skrebui. Pagalvojau, kad gal ir nebus šį vietelė visai tuščia, tik su vienu įrašu.
Kaip ir rodo pavadinimas, retkarčiais aš čia šį bei tą įdėsiu, tad jei jūs sometimes užsuksite, tai tikėtina, kad quelquefois ką nors ir rasite. Jei turėsite kokių klausimų, kaip kas nors padaryta, visada labai prašom klausti.



2013-12-11

Love actually (II)

Antrasis atvirukas, kurį minėjau jau seniai, bet kurį galiu parodyti tik dabar, taip pat yra įkvėptas mano mylimo filmo "Love actually" plakato (pagal 8-ąją Kalėdinių atvirukų maratono užduotį) kaip ir ankstesnysis.


Atvirukas buvo skirtas SWAP'o žaidime man burtų keliu tekusiai nuostabiai talentingai merginai, pasislėpusiai po pseudonimu Juicyknits.
 

Pats atvirukas yra supintas iš taškuotų ir languotų juostelių, o kadangi taškelių bei rutuliukų niekad nebūna per mažai, tai aš jų ir nepagailėjau. :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą