Šis tinklaraštis - tai mano duoklė skrebui. Pagalvojau, kad gal ir nebus šį vietelė visai tuščia, tik su vienu įrašu.
Kaip ir rodo pavadinimas, retkarčiais aš čia šį bei tą įdėsiu, tad jei jūs sometimes užsuksite, tai tikėtina, kad quelquefois ką nors ir rasite. Jei turėsite kokių klausimų, kaip kas nors padaryta, visada labai prašom klausti.



2013-12-02

Photo a Day: 1: Red (raudona)

...
Today it was impossible to choose between an apple and a bin. 
Every time I go to the kitchen - I see apples,
every time I look through the window - I see that red bin.


Sugalvojau dalyvauti "Photo a Day" gruodžio mėnesio projekte, nors truputį baugoka prognozuoti, kaip man seksis kasdien atlikti po fotografinę užduotį. Ims, pvz., ir išblės entuziazmas. Na, matysiu, bet vis tiek norisi pabandyti.

O tuo pačiu bandysiu kiek įmanoma daugiau foto pritraukti ir prie "December Daily" projekto, kur vėlgi nežinia, kaip man pavyks įgyvendinti tai, ką savo vaizduotėje matau.

O kol kas - pirmyn. :)

2 komentarai:

  1. Labuka, nu kaip visada laikas kazkur pabega ... blogeri uzblokavo ..... FB srautas,kad atsidarius noris uzdaryti ... sian sestadienis ... puga uz lango , 6 diena bais salta.... langas i pasauli internetas .... O tu pirmyn.... zinau kad tu tai gali padaryti ... mane visada zavi tavo foto pateikimas ;) tyliai semiuos ir sakau ir as kada nors taip mokesiu ;) Uzpernai man pavyko uzbaigti 365d. foto projekta , patikek nebuvo taip sunku, sunki tik pradzia .. nu gerai ir i pabaiga pabosta .... o po to kai baigias, pradeda trukti ;) Su geriausiais linkejimais ex knopkiniukai ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už palaikymą. :) Ačiū už komplimentus. :) Betgi tu pati moki nuostabių dalykų, kad man taip pavyktų, kai užaugsiu. :)
      Taviškis 365 dienų foto projekto užbaigimas atrodo iš fantastikos srities. Sveikinu, esi tikra šaunuolė. :)
      Klausyk, išduok paslaptį, ką reikia padaryti, kad blogerį užblokuotų??? Galvojau tavo internetinė tyla susijusi su mažosios princesės džiaugsmais... Tikiuosi, ji auga kaip ant mielių. :)

      Panaikinti